Kennismaken

Groep 4

Welkom in groep 4!

Wij zijn groep 4, onze klas bestaat uit 28 leerlingen, waarvan 16 meisjes en 12 jongens. Dit schooljaar hebben we 2 juffen. Op de maandag en dinsdag staat juf Daisy voor de klas en van woensdag tot en met vrijdag juf Sharon. Verder hebben wij altijd de ondersteuning van onderwijsassistente juf Nienke in onze klas.

Wij zijn een ontzettend gezellige groep, gelukkig kunnen wij ook erg hard (samen)werken.

Vanaf groep 4 gaan we aan het werk op onze Snappet, waar we rekenen, spelling en taal leren. Lezen doen wij met Estafette en Humpie Dumpie. Verder leren we met een thema, hebben we gym en muziek en doen we knutselen.

Wij gaan er met z’n allen een leerzaam schooljaar van maken door elkaar te helpen en er zeker af en toe een feestje van te maken!

Maak kennis met het team

Goed onderwijs wordt gegeven door een sterk team.

Aanmelden kennismaking

Wil je meer weten over onze mooie school? Dan nodigen wij je van harte uit voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.

Onze missie en visie

Onder het onderwijs op obs De Casembroot ligt een zorgvuldig geformuleerd schoolconcept. Het hogere doel is ons fundament, de reden waarom we bestaan.