Welkom in groep 6!

Onze groep bestaat uit 25 enthousiaste leerlingen. 2 van ons gaan in de ochtend naar de taalklas en zijn in de middag gezellig weer bij ons in de klas. We hebben dit schooljaar iedere dag Juf Guusje als juf en tot en met februari ook Juf Iris. Zij doet op dit moment de PABO.

We zijn een erg gezellige groep en kletsen graag met elkaar. Maar daarnaast kunnen we ook hard werken en vinden we het heel leuk om samen te werken. Ook zijn we erg creatief en muzikaal.

In de klas zitten we in groepjes van 5 Ć  6 leerlingen.

Iedere dag werken we aan rekenen, taal, spelling en (begrijpend) lezen. Daarnaast werken we ook aan Engels, Wereldoriƫntatie, gym en muziek. Daarnaast doen we ook nog een hoop andere dingen. Zo spelen we dit jaar samen in een orkest (de orkestklas) en gaan we op schoolkamp naar Steenbergen.

We vinden het leuk om de dag af te sluiten met een leuk spelletje of activiteit om te blijven werken aan de gezellige groep. Ook vinden we het erg leuk om de leerstof op verschillende manieren te verwerken door middel van Snappet, op papier, bewegend leren of door middel van een Kahoot!

We gaan er samen een mooi, leerzaam en gezellig jaar van maken.