Welkom in groep 5!

Wij zijn met z’n twintigen, waarvan 9 meisjes en 11 jongens. We zijn een ontzettend sportieve en fanatieke klas en houden van een spelletje (vooral van voetbal!). Iedere dag hebben we Juf Roxanna voor de klas staan, waar op de maandag en dinsdag ook stagiaire Marjorie bij is.

Groep 5 is de groep waar we voor de eerste keer topografie leren. Ook wordt het dan de eerste keer dat we mee op minikamp mogen! Verder mogen we vanaf groep 5 ook meedoen aan creatieve en leerzame ateliers, welke een paar keer per maand plaatsvinden.

Natuurlijk hebben we erg veel zin in alle spelletjes dit jaar, maar doen we ook zeker goed ons best om te leren. Dit schooljaar gaan we bijvoorbeeld hard aan de slag met het oefenen van keersommen, om onze tafeldiploma te verdienen!