Groep 7/8

Welkom in groep 7/8

Wij zijn groep 7/8. Onze groep bestaat uit 29 enthousiaste leerlingen. 13 van ons zitten in groep 7 en 16 van ons zitten in groep 8. We hebben sinds dit jaar voor het eerst een meester en vanaf de herfstvakantie krijgen we zelfs 2 meesters. Onze meesters heten meester Anco en meester Dyon.
We zijn een erg gezellige groep en kletsen graag met elkaar. Maar daarnaast kunnen we ook hard werken en vinden we veel leuk. Ook zijn we erg creatief.

In de klas zitten we in groepjes van 5 à 6 leerlingen. We zitten hier met groep 7 en 8 gemixt, zodat we met- en van elkaar kunnen leren.
Iedere dag werken we aan rekenen, taal, spelling en (begrijpend) lezen. Daarnaast werken we ook aan Engels, Wereldoriëntatie, gym en muziek. We doen 1x per week een Grej of the Day. En daarnaast doen we ook nog een hoop andere dingen. Zo krijgen krijgen we dit jaar ook EHBO, gaan we op schoolkamp naar Roosendaal en doen we mee aan sporttoernooien zoals het volleybaltoernooi, het voetbaltoernooi en het damtoernooi.

Groep 8 moet dit jaar gaan kiezen naar welke middelbare school ze volgend jaar toe gaan. Erg spannend, maar ook heel leuk.
Groep 7 gaat zich ook langzaam aan al oriënteren. Zij zijn volgend jaar namelijk aan de beurt om zich op een nieuwe school aan te melden.

Dit jaar doen we op school een 'grote musical'. Dat betekent dat groep 8 een eindmusical gaat doen, maar dat alle andere groepen ook een rol krijgen tijdens de musical. Voor onze groep 7 bijzonder om zo toch een bijdrage te kunnen leveren aan de musical van hun klasgenoten.

We gaan er een mooi, leerzaam en gezellig jaar van maken.